H&M inredning


















Som bekant har H&M börjat med inredning. Ett startfält med mycket vackra bilder där fokus ligger på fyra olika stilar; colourful, natural, grapic och classic. H&M inredning innehåller bra textiler för att bygga uppen bas och bilderna är otroligt inspirerande och säljande. Speciellt tycker jag om stilen på bilderna från kollektionen natural med stålsängar och kala väggar som talar nära till naturen. Dock är produkterna till min besvikelse då jag hade önskat mig mer lekfull, mönster- och färggranna textiler. Nu hoppas jag att produkterna till höstkollektionen är mer vågade. Fast mest längtar jag efter deras nya inredningsbilder att inspireras av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0